К основному контенту

Створюйте відеоролики, які корисні для ваших пацієнтів, і ваш лікувальний заклад працюватиме ефективніше

Створюйте відеоролики, які корисні для ваших пацієнтів - четверта порада від Kelley Knott, провідного маркетолога у сфері охорони здоров’я. Її поради допомагають медичним установам і громадським організаціям, що працюють у сфері охорони здоров'я, ставати більш прибутковими.
Відео-контент швидко стає новим джерелом для майбутнього SEO (пошукової оптимізації, тобто покращення результатів згадування і знаходження вашої установи пошуковиками у Інтернеті). Youtube - друга за популярністю соціальна платформа (перша – Facebook) і друга за величиною пошукова система (перша - Google).
Це означає, що відеоконтент може допомогти просуванню на ринку вашої медичної практики. Адже потенційні пацієнти отримують достовірну інформацію про лікарів та послуги. Створення каналу Youtube для інформування лікарів про найкращі медичні практики та методи лікування може допомогти збільшити ваше SEO та цифрову присутність.
Наприклад, доктор Емі змогла згенерувати понад 107 тисяч переглядів, просто представивши відео з розглядом різниці між остеоартритом та симптомами ревматоїдного артриту. Це приклад того, що люди дуже зацікавлені в інформації на теми, пов'язані з вашою практикою. Назва каналу - Ask Dr. Amy - Answers from Your Pediatrician (Спитай доктора Емі – відповіді вашого педіатра).
Під час налаштування каналу Youtube переконайтеся, що ви завантажуєте відповідні та унікальні відеоролики із зображенням лікарів і адекватною, релевантною, достовірною медичною інформацією. Для посилення відчуття високого рівня професіоналізму важливо додати на відео свої логотипи та накласти шаблони брендингу (кольорова гама, загальне оформлення інших ваших відео, графічних, текстових матеріалів тощо, щоб всі вони сприймалися в одному – вашому - стилі).
Не забувайте, що Youtube - це власний SEO всесвіт. Знайдіть час, щоб додати відповідні описи, теги, місцезнаходження та інше, щоб переконатися, що автоматизований пошук і власне користувачі легко знаходять ваші відео.
Після того, як ви створили медичний канал Youtube для маркетингу, використовуйте веб-сайт, електронну пошту та платформи соціальних медіа, щоб розповсюджувати ваш контент та отримувати зворотній зв'язок від пацієнтів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...