К основному контенту

Спеціальні або промо-акції для повторного залучення пацієнтів

Третя порада від Kelley Knott, керівниці агенції медичного маркетингу Intrepy, щодо просування вашого медичного закладу: створіть спеціальну або промо-акцію та відправляйте поточним і колишнім пацієнтам. Це особливо актуально для працівників також і громадських організацій, які працюють у сфері медицини (наприклад, Карітас, Хесед тощо).
Зривайте фрукти, що висять низько. Ретаргетинг або повторне звернення до колишніх і нинішніх пацієнтів з метою просування послуг і процедур – це часто недооцінена, але ефективна тактика у маркетингу охорони здоров'я.
Пацієнти, які колись отримували від вас послуги – прекрасна аудиторія, щоб запропонувати їм послуги. Існуючі та колишні пацієнти раніше користувалися вашими послугами і, можливо, не знають про переваги інших процедур, пропонованих вами, або можуть потребувати нагадування.
Зверніться до них і надайте знижку, здобуваючи їхню лояльність.
Часто маркетингові акції в галузі охорони здоров'я орієнтовані на залучення нових пацієнтів. Це дорожче. Краще їх спрямовувати на існуючих і колишніх пацієнтів. Це підвищує цінність кожного пацієнта і збільшує дохід. Нові пацієнти ще не дуже лояльні до вас, не прив’язані до вашого закладу та витрачають менше, аніж вони могли б. Це передбачає триваліший цикл продажів і обходиться вам дорожче.
Натомість акції, розроблені для нинішніх і колишніх пацієнтів, передбачають швидший процес продажу і, як правило, є більш дохідними. Зосередження маркетингових зусиль на попередніх пацієнтах може бути дуже успішним через те, що вони є вашою ідеальною ціллю і мають, сподіваємося, позитивний досвід співпраці з вами і, швидше за все, наступний раз звернуться до вас.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...