К основному контенту

Як покращити контент Вашого (мікро) блогу. Інструменти


сс
У цьому матеріалі зробимо спробу описати кілька безкоштовних інструментів, які допоможуть нам робити цікаві та змістовні публікації, зокрема, на Вашій сторінці в соціальній мережі або в блозі. Більшість з цих інструментів передбачають знання англійської: тобто всі кнопки, функції тощо – без перекладу. Якщо Ви знаєте мову на рівні, достатньому для користування у англомовному інтерфейсі – це супер. А от, якщо у Вас складнощі із написанням англомовної статті або посту у соціальній мережі – інструменти, які розглянемо – саме для Вас.
1g
Це програма, яка перевіряє Ваш текст на граматичні, стилістичні, орфографічні та інші помилки і пропонує, наприклад, синоніми. Сервіс підвищує якість письмового спілкування, пропонуючи виправлення, які роблять текст граматично, стилістично і структурно правильним. До речі, компанію заснували у 2009 році українці Олексій Шевченко, Максим Литвин та Дмитро Лідер.

2g
Наприклад, на англомовній сторінці наших колег - Асоціації паліативної та хоспісної допомоги є короткий опис організації. Вони його постаралися створити лаконічним, промовистим, поважним. А от коли ми перевірили цей текст, використовуючи програму Hemingway – ми наочно побачили помилки. Спочатку ми мали текст, який мав оцінку «11» – одну з найнижчих. Було забагато довгих і «тяжких» речень, тобто їх було дуже тяжко прочитати. Деякі фрази можна було би простіше висловити, і так далі.

3g
Після того, як ми відформатували текст і скоротили деякі речення, сервіс оцінив нас на «5» і оцінку «добре», хоча й деякі «слабкі» місця залишилися. Текст, який дає основне уявлення про Асоціацію паліативної та хоспісної допомоги, стало значно легше сприймати.
Російськомовним аналогом цих обох сервісів є Главред. Тут одразу відбувається перевірка і надання рекомендацій, а також ненав’язливе навчання правильній стилістиці. Буквально за кілька хвилин, онлайн, без реєстрації ми переробили іншу (російськомовну) сторінку на сайті Асоціації паліативної та хоспісної допомоги. Не міняючи суті, ми висловити думку «більш людяною мовою», як і пропонував Главред. Думаємо, що більшість стилістичних зауважень Главреда можна застосувати й до україномовної версії сайту.
4g
Якщо Ви маєте свій профіль у соціальній мережі або блог, і активно просуваєте через нього свої ідеї – це чудово. Але в деяких може виникнути питання: а про що ж писати? Як щоденно придумувати теми для своїх постів?
Тут Вам допоможе сервіс Google Тренди, на якому подається зріз про найбільш «трендові» пошукові запити в Гугл (можна обрати країну). Наприклад, ми дізналися, що в певний день понад 50 тисячну аудиторію Інтернету цікавив матч Манчестер-Юнайтед проти Тоттенхему.
5g
Асоціація за демократичне майбутнє на своїй сторінці у Фейсбук опублікувала пост про те, що один з гравців є волонтером хоспісу. Пост побачили понад 300 користувачів ФБ. Для порівняння, пост про суспільно важливий захід нашої благодійної організації (тренінг) побачило «аж» 24 особи. Ми продовжували експериментували і деякі з наших постів бачили понад 500 осіб протягом доби.

Звісно, будьте готовими до того, що Ваші улюблені теми (резолюції круглих столів або конференцій, теми науково-практичних семінарів, булінг, гендер і паліатив) – м’яко кажучи, не надто популярні та трендові теми в українському інеті. Тому пов’язуйте їх із тими, які популярні, наприклад, Таносом, Еліною Бистрицькою і Чорнобилем. І пам’ятайте: кожного дня уподобання і зацікавленість інтернет-користувачів змінюється. Майже кожна тема не може викликати постійний інтерес широкої аудиторії.
6g
Сервіс HubSpot дозволяє генерувати ідеї Вашого контенту. Досить лише ввести 5 іменників, які стосуються Вашої діяльності і Ви отримаєте до 250 ідей: «Хоспісна допомога: очікування та реальність»; «10 порад для потребуючих паліативної допомоги», «3 надихаючі історії про хоспіси» і т.д. 
8g
Подібним чином працює сервіс Portent’s Content Idea Generator. Він також дає ідеї, інколи трохи кумедні, які теми Ви можете розглянути у своєму блозі або у соціальній мережі. Сам інтерфейс програми – дуже цікавий і креативний. Ці чудові інструменти допоможуть Вам писати ті тексти, які цікаві, напевно, значно вужчій аудиторії, але це будуть дійсно суспільно корисні матеріали. Їх можна буде опублікувати не лише у блозі або на ФБ сторінці. 
9g

10g

Сервіси title-generator.com та Content Row’s Link Bait Title Generator призначені для створення назв Ваших дописів. Але його також можна використовувати для створення контенту, адже назва допису може подати Вам ідею стосовно самого посту.

Таким чином, ми познайомили Вас з декількома інструментами, які можуть допомогти Вам у Вашій творчій роботі заради суспільного блага. Використовуйте, комбінуйте, експериментуйте, обговорюйте з колегами!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...