К основному контенту

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. Використання Інстаграм

Ми продовжуємо цикл статей із порадами від Kelley Knott, керівниці агенції медичного маркетингу Intrepy, щодо основних трендів просування медичних послуг, закладів і т.д. у 2019 р. У зв'язку з медичною реформою, ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні. Звісно, ці поради можуть стати в нагоді також і молодим дослідникам, які прагнуть отримати грант і просувають себе і своє дослідження.
Instagram є однією з соціальних мереж, темпи зросту якої - надзвичайно швидкі. 35% дорослого населення - в Instagram. Звісно, переважна більшість - 64 % - мають вік 18-29 років, а 40 % - 30-49 років. Ваша особиста або, ще краще, присутність Вашої лікарні (амбулаторії, приватної практики, лабораторії…)  у цій соціальній мережі доповнить SEO Вашого сайту, про що ми писали минулого  разу..
Instagram за допомогою візуалізації надає чудову можливість спілкування з Вашою аудиторією (клієнтами) та презентувати їм свою діяльність.
Якщо Ви медичний працівник у сфері естетичної медицини чи косметології, Ваш акаунт у Інста стане чудовим інструментом для генерування нових пацієнтів. Найпростіша ідея - виставляти (звісно, з дозволу пацієнта) його чи її зображення до і після Вашого успішного втручання.
Ця соціальна мережа використовує унікальну пошукову систему та гео-таргетинг таким чином, щоби можна було представляти інформацію найбільш відповідним і зацікавленим користувачам. Тобто можна зазначити різні демографічні параметри (вік, стать, місце проживання, зацікавлення, рівень доходів і т.д.) Ваших потенційних клієнтів і саме вони побачать Вашу інформацію. У цій мережі Ви зможете просувати свої акції, знижки або заходи.
Успішний профіль у Інста повинен мати:
  • Відповідний бізнес вигляд і заповнену біографію.
  • Пости мають містити відповідні ключові слова та опис вашої діяльності.
  • Пости мають бути досить однаковими по стилю і відповідати стилістиці бренду (лікарні, лабораторії, амбулаторії).
  • Весь стиль і оформлення сторінки має відповідати Вашому бренду.
  • Пости та взаємодія з цільовою аудиторією мають бути регулярними.
  • Фотографії мають бути унікальними, авторськими. Використовуйте не лише безкоштовні стокові зображення!
  • Ключові слова повинні бути прив'язані до місцевості.
  • Візуалізуйте медичні послуги та процедури.
  • Включайте заклики до дії (“Телефонуйте!”, “Підпишіться!”, “Приймайте участь у акції!” і т.д.).
  • Відстежуйте та проводьте моніторинг Вашої діяльності та контактів з потенційними клієнтами.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...