К основному контенту

Как искусственный интеллект поможет тяжелобольным людям

Перспективы использования искусственного интеллекта в сфере помощи тяжелобольным людям и в домах престарелых в Киеве и других городах очень велики.

Ассоциация паллиативной и хосписной  помощи с 2019 г. уже использует своего чат-бота, который помогает нам общаться с людьми, отвечает на их вопросы, подсказывает то, что им интересно. Очень важно,  что он экономит много времени на таком рутинном общении и рассылках.

Очень важно отметить, что сейчас важным трендом является создание эмпатичного бота. Именно эмпатия  - способность к сопереживанию – очень важна в сфере помощи тяжелобольным людям и защите прав людей пожилого возраста в  Киеве и других городах.

Стоит отметить, что с искусственным  интеллектом связано машинное обучение. По мнению Ибрагима Батертдинова оно работает там, где есть чёткая задача, критерий её выполнения и данные, которых хватает для решения задачи. Если задача невыполнима на данном наборе данных для человека, то не стоит ожидать, что машина сможет её решить.

Чаще всего в контексте искусственного интеллекта в медицине говорят именно о системах поддержки принятия решений, которые к примеру, по снимку МРТ пытаются предсказать наличие патологии.  

По словам Ибрагима Батертдинова, внедрение продуктов на основе ИИ в здравоохранении, даже если они работают идеально - это ну очень сложный процесс. Поэтому на все методы машинного обучения можно смотреть как на инструмент, и применять их только тогда, когда это действительно помогает решить задачу лучше. 

Наша Ассоциация планирует разработку этой инновации в домах ухода для людей пожилого возраста в Киеве.

Итак, перспективы использования искуственного интеллекта в хосписах в Киеве, в домах престарелых в Киеве, в других заведениях могут включать в себя внедрение чат-ботов, персональных помощников медперсонала, которые смогут эффективнее анализировать большие массивы информации, а также для коммуникации с пациентами и их родственниками.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...