К основному контенту

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 6. Партнерства заради реалізації проєкту


Інструмент оцінки рівня сталості проєктів, розроблений Університетом Вашингтона, Сент-Луїс, штат Міссурі рекомендує перелік можливих заходів, що сприятимуть налагодженню партнерської співпраці та побудові мережевої взаємодії:

  • Проведіть аналіз партнерів або зацікавлених сторін. Залучення до участі яких організацій або осіб потребуватиме значного часу і зусиль? Хто має можливості суттєвого впливу? За результатами цього аналізу створіть план управління взаємодією із зацікавленими сторонами.
  • Визначте організації та фізичних осіб, які наразі не залучені до програмної діяльності, але на яких впливають питання, які є метою вашого проєкту. Визначте, яким чином вони можуть сприяти або скористатися результатами вашої роботи, і залучіть їх у ваш проєкт.
  • Визначте цілі для кожних партнерських відносин. Що вашому проєкту потрібно від цього партнера? Яку цей партнер може отримати користь від співпраці з вашим проєктом?
  • Після встановлення партнерських відносин підтримуйте і розвивайте їх, щоб вони були взаємовигідними для обох сторін. Приділіть значну увагу вчасному інформуванню ваших партнерів і зробіть так, щоб вони відчували, що їх цінують.
  • Розробіть план регулярного спілкування з партнерами. Визначте найбільш оптимальний спосіб спілкування з кожним партнером (наприклад, телефоном, електронною поштою, через інформаційну розсилку, вебінар, Твіттер, інформаційні бюлетені), а також періодичність такого спілкування.
  • Для забезпечення ефективного управління взаємодією з партнерами, ведіть документальний облік (з використанням бази даних або електронних таблиць) партнерських відносин і ключової інформації про найбільш оптимальний спосіб спілкування, дати спілкування, зв’язки з іншими партнерами, спільні проєкти або питання, отримані продукти або оновлення.
  • У випадку зміни керівництва у вашій програмі або в партнерській організації, продумайте план для залучення нових керівників з метою продовжити партнерські відносини і зробити їх більш ефективними. Дуже часто у випадку зміни керівництва втрачаються цінні зв'язки та досвід, що з ними пов'язаний.
  • Залучіть до процесу планування ключових партнерів, зацікавлені сторони та колег з інших проєктів. Це може відбуватися у формі участі в робочій групі із стратегічного планування, забезпеченні зворотного зв'язку під час проведення медіа-кампанії, або участь у групі з контролю реалізації грантів та контрактів.
  • Якщо ваш проєкт не має дозволу на здійснення агітації, встановіть партнерські відносини із зацікавленими сторонами або іншою організацією, які можуть виступати на користь вашого проєкту або агітувати за нього.
  • Сприяйте залученню громади до вашого проєкту. Заохочуйте вашу пріоритетну аудиторію інформувати вас про їхні потреби і бажання. Проводьте збори громади або фокус-групи, щоб дізнатися більше про населення вашої пріоритетної аудиторії.
  • На регулярній основі діліться історіями успіху зі своїми партнерами і громадою.

 Підготував Олександр Вольф, експерт Асоціації за демократичне майбутнє

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...