К основному контенту

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 3. Актуальність проєкту


Актуальність проєкту - це пункт, що передбачає відповідь на питання: чому саме цю проблему треба саме зараз вивчати?
У цьому розділі Ви можете провести ґрунтовний аналіз попередніх проєктів і досліджень на подібну тему. Якщо, скажімо, ви хочете отримати грант на відкриття закладу паліативного догляду, вкажіть, чим ваш проєкт відрізнятиметься від існуючих і чому і для кого він буде корисним.

Можливо, Ваш проєкт буде корисний лише невеликій, обмеженій кількості громадян.
Грантодавцю важливо розуміти, що ви зробили необхідні попередні дослідження для впровадження своєї ідеї.
Якщо Ваш проєкт пов'язаний із дослідницькою роботою, пам'ятайте: обгрунтування актуальності дослідження - це пояснення необхідності вивчення цієї теми і проведення дослідження в процесі загального пізнання. Актуальність теми дослідження обумовлена наступними чинниками:
·       заповнення яких-небудь пробілів в науці;
·       подальший розвиток проблеми в сучасних умовах;
·       власна точка зору в питанні, по якому немає єдиної думки;
·       узагальнення накопиченого досвіду;
·       підсумовування і просування знань з основного питання;
· постановка нових проблем з метою привертання уваги громадськості.

Підготував Олександр Вольф, експерт Асоціації за демократичне майбутнє

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...