К основному контенту
Поширюйте інформацію про себе шляхом гостьових публікацій – остання порада від К. Нотт, провідної фахівчині з питань медичного маркетингу, яку ми подаємо нижче. Попередні поради, які ми публікували на нашому сайті, стосувалися ведення Інстаграм, покращення можливостей знаходження ваших матеріалів, створення відео на медичні теми тощо. Особливо актуальні такі поради громадським організаціям, які працюють у сфері медицини, або медичним працівникам, які мають невелику лікарську приватну практику (напр., кабінет або амбулаторію).
Використовуйте можливості інших блогів, мереж, сайтів, які вже мають певну аудиторію і виходьте до цієї аудиторії.
Гостьові публікації є суперможливістю збільшити трафік на ваш сайт, присвячений медичній тематиці. Вони збільшують упізнаваність бренду, допомагають побудувати взаємодію з потенційними партнерами та представити вас як авторитетного експерта з певної теми.
Медичні працівники можуть будувати свої гостьові публікації по географічному принципу чи відштовхуючись від цільової аудиторії. Тобто можна шукати додаткові майданчики, що діють у вашій місцевості, а можна шукати такі канали, які використовують представники вашої аудиторії. Обидві стратегії – перспективні.
Іншою важливою причиною для гостьових публікацій є встановлення беклінкінгу. На сьогодні це один із найважливіших компонентів збільшення пошукової оптимізації вашого сайту. Кожного разу, коли відповідний, бажано авторитетний і часто відвідуваний сайт, розміщує посилання на вашу Інтернет-сторінку, пошукова система зараховує це як додатковий плюс вашому сайту і збільшує його авторитетність.
Тобто, якщо ви створюєте унікальний і експертний контент і розміщуєте його на іншому сайті в якості гостьової публікації, це значний крок до того, аби опинитися в топ-5 сайтів, які знаходить пошукова машина. При чому більшість вебсторінок, на яких розміщено блоги, охоче приймають і розміщують матеріали сторонніх авторів. Зверніться до них з вашими ідеями і пропозиціями. Вони залучать новий, свіжий контент на ваш сайт, а ви отримаєте додатковий канал спілкування з вашою аудиторією.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цифрові носії Ваших ідей

Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей з інвалідністю або розвиток паліативної (хоспісної) допомоги – це круто. Коли в родині є тяжкохвора особа чи людина з інвалідністю – страждає вся сім’я. Це означає, що в кожній громаді будуть, на жаль, особи, які потребуватимуть Ваших послуг. І тому Ви маєте вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії. Сьогодні ми поділимося нашим досвідом роботи в соціальних мережах. Поки що наша благодійна організація  «Асоціація за демократичне майбутнє » має сторінки (українською та англійською) та групу (українською та російською) лише в Фейсбуці. Наразі наші ресурси дозволяють адмініструвати та доволі ефективно використовувати лише цю соціальну мережу. Аналіз нашої цільової аудиторії показав нам, що вона використовує передусім Фейсбук. Тому наші можливості та потреби співпали :) Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кол...

Грантрайтинг і проєктний менеджмент. Частина 1. Що таке гранти та проєкти?

Грант – це безповоротні кошти, які надаються організаціям та особам для здійснення діяльності, яка є неприбутковою та прописана у аплікаційній формі (пропозиції), затвердженій грантонадавачем. Наприклад, у таку пропозицію можна оформити науковий проєкт. Або проєкт на закупівлю медичного обладнання для лікарні чи відділення. Або відвідування конференції чи наукового семінару.    Для того, аби заявка виконала свою роль – отримала ресурси для реалізації проєкту, потрібно правильно та чітко для сприйняття грантодавача її написати. Проєкт лише тоді має шанси на успіх, коли він логічний, завдання проєкту відповідають меті, засоби реалізації - завданням, коли управління - просте й ефективне, бюджет - реальний. Перш за все, потрібно визначитися, що ми розуміємо під терміном «проєкт». Проєкт — це комплекс заходів, які здійснюються для досягнення чітко визначених цілей впродовж відведеного часу і за допомогою призначених н...

Інноваційні поради щодо медичного маркетингу у 2019 р. SEO-оптимізація

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні.  Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл.  Скористуйтеся цим інструментом ( SEO audit tool ) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту.  Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів.  Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну ...